Saturday, January 31, 2009

i was thinking about dialogue in rona roni makaroni drama

aku terpikir ada 1 dialogue nie jess cakap pasal abang die roni kat rona....

ko taw kan rona kenepe aku cakap abang nie lelaki paling bodo skali dalam dunia. die xreti nak luahkan perasaan die...

then i thinking that man roni just like me... i like someone at this moment but i'am afraid and susah nak luahkan perasaan...

and lagi satu jess cakap kat rona and lagi sorg. zaman sekarang kalo lelaki x ambik step dlu yang kita nie perempuan kene ambik langkah dlu kalo x kita perempuan akan melepas.

this dialogue also aku pikir. xde ke perempuan yang suka aku and ckp kt aku die suka aku.


YA ALLAH tolong lah hambaMu nie jadi lebih berani dalam menyatakan perasaannye and be more gentlemen than ever before..

aku merasa sunyi, hanya kawan dan keluarga membuat aku ada kehidupan yg xmensunyikan walaupun ia hanya seketika

No comments: