Thursday, January 15, 2009

YEsterday

Semalam adalah hari bertuah aku..

fist around 2 p.m goes to redbox sogo...
effa belanja aku karaoke.. huahua. gembira aku
we karaoke untill 5 p.m.
karaoke just 3person (me, effa, oyin)

after karaoke we go to komplex mutiara at jalan ipoh.
effa want to cut her hair. pandai pengunting rambut mengunting rambut...

then we go to chengho at wangsa maju with abg zul, mak iti and their daughter ira. abang zul belanja makan...
that was my first time eat at chengho (amy search pnye)..
suasana macam dlm negara china coz they played chainese song.
we order nasik goreng nenas, nasi goreng daging, keuw teaw and white prawn butter.

i thought first the menu just one peson one order but actually dorg masak banyak2 untuk 1 hidangan..
aku makan xigt masakkan dorg sedap. udang semua besar-besar.and aku lah penghabis makanan. yum yum sedap....

No comments: